۱۳۹۰ دی ۱۴, چهارشنبه

نامه ی احمد صادقی(برادر سه شهید) به محمد نوری زاد


           به نام  خدای عزیز

            “سلام و درود خدا بر دلیر مردان آزاده ، که در بند ظلم واستبدادند”

جناب آقای نوری زاد، ای همسنگر صبور ووفادار شهیدان هشت سال دفاع مقدس
سلام علیکم
سخنان و رنجنامه های شما را که درد دل میلیون ها ایرانی آزاده است با گوش جان شنیدم. سال هاست که زنان و مردان غیور وشجاع این سرزمین توسط جاهلان وخود کامگانِ حکومتِ به اصطلاح دینی به بند کشیده می شوند وآزار و اذیت وشکنجه می گردند. در راه احقاق حقوق اولیه ی خود از جان می گذرند و خون پاکشان بر سنگ فرش خیابان ها می ریزد. پس از شهادتشان نیز دستگاه های قضایی ، امنیتی و انتظامی  دست از ظلم بر آنان و خانواده هایشان بر نمی دارند. جنازه جوانان ما چنان در غربت به خاک سپرده می شوند که خانواده ها از تشییع وبزرگداشت و برگزاری یک مجلس ختم ساده نیز منع می شوند. تا جایی که تعدادی را شبانه به خاک می سپرند .
ازحمله اوباشان به کوی دانشگاه تهران بگویم که پی گیری حکومت  نهایتاً به دستگیری یک دزد ماشین ریش تراشی ختم شد.راستی مگر این مردم چه می خواسته و چه می خواهند؟ آنان ابتدایی ترین حقوق خود را می خواهند. آزادی وکرامت انسانی.
جناب آقای دکتر نوری زاد،  بر چشم  می گذاریم فرموده شما را، که فرمودید نامه ای برای آقای خامنه ای بنویسید. شاید ایشان به خود آیند وبیدار شوند وبه دامان مردم بر گردند!
سالها پیش بنده به عنوان یک بسیجی جبهه رفته،  و برادر سه شهید ( حکمت الله 1360،جهانگیر1362و محمد 1364) به اتفاق مادرم، نامه ای سرگشاده به آقای خامنه ای نوشتیم در اعتراض به حمله وحشیانه به بیت ودفتر وحسینه  فقیه  عالیقدر ومظلوم، حضرت آیه الله العظمی  منتظری (ره). و همچنین هجوم ظالمانه دستگاه های تحت امر آقای خامنه ای به خوابگاه دانشجویان بی دفاع ومظلوم. و اعتراض کردیم به کشته شدن مردان و زنان دلاور و زندانی شدن آنان وغارت بیت المال به وسیله نهادهای گوش به فرمان آقای خامنه ای  و پاسخگو نبودن ایشان به احدی و این که سخنان خود را وحی مُنزل می دانند.
جواب حضرت آقا فرستادن نماینده و مدیر کل بنیاد شهید به منزل ما بود با  این پیام که« مادر شهید نباید در خانه ای چهل متری مستأجر باشد و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست». که مادر در پاسخ گفت: «بهتر است انسان در دنیا مستأ جر باشد اما در آخرت صاحب خانه ای خوب».
جناب دکتر نوری زاد، به جای علاج درد، محترمانه به خانواده شهدا حق السکوت می دهند تا در مقابل ظلم سکوت کنند.
برادر عزیزم، فکر می کنید  آقای خامنه ای با صدور فرمان حمله از تربیون نماز جمعه  و سرکوب وحشیانه مردم و به خاک وخون کشیدن معترضان توسط اوباشان تحت امرش، آن هم پس از مشاهده راهپیمایی چهار میلیون نفر در تهران ودیگر شهرها جایی برای برگشت به دامان ملت باقی گذاشته است؟
و آیا ایشان با به بند کشیدن وشکنجه واعتراف گیری از بهترین دانشجویان، روزنامه نگاران وشخصیتهای سیاسی و احزاب و هر کس که مخالف نظر ایشان است ودزدیدن رأی مردم در  انتخابات، وبا رفتار زشت غیر اسلامی وانسانی مثل زندان خانگی آقایان موسوی وکروبی وهمسرانشان بدون محاکمه در دادگاه صالحه وبرای چندمین بارهجوم وحشیان به بیت  مرحوم آیت الله  العظمی منتظری و بیت  و دفترآیت الله العظمی صانعی و بیت ومسجد آیت الله العظمی دستغیب، راهی برای بر گشت خود باقی گذارده است؟ اگر شما نا امید نیستید من لااقل تردید دارم.
 شاید تعجب کنید که من، برادر سه شهید، رزمنده، بسیجی، یک چنین سخنانی را برزبان می آورم. بله، من با صدای بلند اعلام می دارم که این حکومت، هیچ ربطی به آن اسلامی که ما آرزویش را داشتیم ندارد. من معتقدم ملت  باید به راه خود ادامه دهند تا از دست این حکومت غیر اسلامی وانسانی نجات پیدا کنند؟ جنابعالی چند حاکم خود محور سراغ دارید که از کرده خود پشیمان شده باشد؟
در آخربه دعای خیر ملت بزرگ ایران اشاره کنم که پشت سر شما وخانواده شجاع ومحترمتان خواهد بود. با آرزوی پیروزی وسربلندی مردم فهیم وغیور ایران. والسلام

بسیجی و برادر سه شهید دفاع مقدس: احمد صادقی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر